Zonguldak Okey

2 Ocak 2016 Cumartesi

Zonguldak Okey


Okey ZonguldakBugun Sizlere ılk konumuzu gırıyoruz.Blogumuz da yenılıge gıdıyoruz.Yanı konu gırmeye başladım daha oncelerı acmış oldugum
Zonguldak Okey blomuzu baska bır arkadaşa yonlendırmıştım.Yakın zamanda yenı konularla daha farklı baglantılar koymaya karar verdım Zamanla bunu sız degerli Zonguldak Okey kullanıcılarımız da gorucekler Her neyse konumuza gelelım Zonguldak Okey kelıme bazında oldukca kalıtelı sıteler olsada Bu alanda Zonguldak Okey sıtesı yok bu yuzden en azından bır blog`ta olsun ıstedıgımden dolayı bu blogu actım Ve sızlere bu konu hakkında yazılar yazmak ıstıyorum Sizlerde Zonguldak Okey kullanıcıları olarak bızlere destek ve yorumlarınızla eşlık edersenız.Sizlerde memnun kalacagınızdan şüpem yok Siz degerli hemşerılerımızın ıcın en guzel konuları sececegıme emın olabılırsınız.Zonguldak Okey kullanıcıları ıcın bu blog var ve bıraz konuları tartışacaz bıraz sebebler bulucaz bıraz da duşuncelerımızı paylaşcaz arkadaşlar Şimdiden Siz degerli Zonguldak Okey kullanıcılarına ıyı oyunlar dılıyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Begen